Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Eylül 2014 Cuma

GÜNDEMİM BEBEĞİM



Merhaba Dostlar,

Öncelikle birşey belirtmek isterim ki aşağıdaki yazım bir yıl önce bir tarihte yazdığım yazıdır yani bugünümü ifade etmiyor.

Şimdi gelelim bugün yazacaklarıma..

Hamileliğimin yedinci ayındayım ve bir kızım olacak Allah'ın izniyle. Her ay rutin kontroller ve zamanı geldikçe gerekli tetkikler yapılıyor. Şimdilik herşey yolunda çok şükür. Bir ay sonra doğum iznine ayrılacağım ve bebeğim için gerekli alışverişleri yapacağım. Mutluyum ama onu kucağıma alınca daha mutlu olacağım inşallah. Annelik duygusu nedir tam olarak bilemiyorum fakat onu herşeyden çok koruyacağımı ve iyi yetişmesi, mutlu, sağlıklı olması için elimden geleni yapacağımı biliyorum.

Yuvamda eşimle çok mutluyuz Allah'a sonsuz şükürler olsun.. Kariyerimdeki ilerleme görünen o ki yavaş olacak ama güzel olacak inanıyorum. Yüksek lisansıma devam ediyorum fakat bebeğimle biraz zor oluyor tam teşekküllü devam etmem. Bu yüzden eşimin desteğiyle bitirebileceğim galiba.

Burada zaman yetersizliğinden dolayı  yazıma erken  veda edip yazacaklarımı başka bir güne erteliyorum.

Sevgiyle kalın.

Not: Ekte çok güzel bir yazıyı sizlerle paylaşmak istedim. Hani pek çoğumuzun bilip de söyleyemediği, yapamadığı yada sergileyemediği o sağlam duruşlardan birisi. Yabancı bir aktris ancak sözleri oldukça kayda değer..

Hiç yorum yok: