Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Eylül 2014 Cuma

Ben Kalksam ve Dirilsem....

Selamlar dostlar, nasılsınız?
 Ben nasılım, sanırım iyi sayılmam..İş hayatım güzel gidiyor, çok şükür..
Fakat son zamanlarda bazı kötü olaylar oldu ve ben çok üzüldüm çok yıkıldım ama şimdi iyiyim çünkü Rabbim beni koruyor hep.. Kötü niyetli insanlar hep olacak ama Allah'ım beni her durumdan bir şekilde kurtarıyor.. Son zamanlarda çok duygusal oldum yine çok ağladım.. Tam güzel şeyler olacağına inanıyosun sonra bir anda puf diye uçup gidiyorlar.. Büyütüyor yaşadıkların ama seni çok yıpratıyor.. Sanırım mecbur olmasam şu dünyada bir an bile kalmam kalmak istemem.. Hep dua ediyorum Rabbim beni yanına al bu kötü karanlık ruhlu insanların içinde daha fazla yaşatma diyorum ama O böyle istiyor yani kalman gerek bekle diyor.. Keşke beklediğime değse zaman keşke.. Sadece Rabbime güzel kulluk edebileceğim bi dünyam olsun başka bişey istemiyorum artık aslında hep öyle olsun istedim fakat eskiden dünyadan çok şeyler talep etmiştim sanırım.. Şimdi öyle değil. İstediğim kimselere muhtaç olmayacak başımı eğdirmeyecek bi hayat istiyorum gerisi boş.. Uzak olmak istiyorum tüm insanlardan tüm bu sahte kendinden geçmiş gözü aç diyarlardan ki gözü de gönlü de aç, sapıklık içinde bi dünya yaşadığımız yerler.. Öyle bi devirdeyiz ki kıyamet çok yakın öyle yakın ki her gün ömrümün sonu gelmiş sanıyorum, sanki son günlerimi yaşıyorum.. Benim baktığım yerden baksanız dünyanın ne kadar acı verici bir yer olduğunu anlardınız.. Sürekli dünya hırsıyla dolup taşan ruhların zavallı ve iğrenç halleri içinde yaşam mücadelesi veriyoruz .. Öyle anladığınız gibi basit değil çok derin çok.. Hassasiyet mi algı mı ruh mu bunu görür anlar bilmiyorum.. Delilik değil.. Sadece Allah'ın varlığını hep hissetmek ...... Bir yakınını kaybetmek, felaketler yaşamak ve kötü hissettiğinde, canın yandığında O'nu hatırlamak dua etmek kesmiyor beni, yetmiyor.. Rabbim o kadar yakınımda duruyor ki bir hatam bir yanlışımda beni bırakıp gider bana darılır yada bana kızar diye çok korkuyorum ama ben de herkes gibi dünyaya dalmıyorum desem yalan olur ama yine de Rabbimi hep yanımda hissediyorum.. Ne kadar çok dua eder, kuran okur, onu zikredersem o kadar güçlüyüm evet ama diğer yandan içimde hep bi acı var.. Bu dünyada yaşamak çok güç geliyor bana, çok zor.. Kimselere anlatamazsın anlatsan da anlamazlar.. Adım gibi yalnızım.. Dışardan nasıl görünüyorum bilmiyorum fakat asıl ben yalnız kaldığımda ortaya çıkıyor ve yalnızlığım her geçen gün çoğalan yanım.. Yalnızlığım sadece Rabbimle bütünleşen yanım.. Yalnızlığım öyle bir yalnızlık ki asla paylaşılmayan.. Yalnızlığım sadece Rabbime ait olan yanım.. Kelimelerin tükenip ifadelerin geçit vermediği bir yerde hep beni bekleyen yanım.... 
Son günlerde ihtiyacım var yeniden dirilmeye..

http://www.youtube.com/watch?v=xzjYUbnE1JA

Hiç yorum yok: