Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Ocak 2014 Perşembe

Yılın En Önemli Olayı: Evlendim..

Son bir yıl neler aldı senden diye sorsalar söyleyecek çok şey bulabilirdim yine..
Evet bulurum fakat bunları yazmaktan yoruldum sevgili insanlar.. Bazılarınızdan da hiç hoş olmayan yorumlar aldım.. Onlara diyecek bir kaç lafım var elbette.. Lakin herkesi kendi nahoş düşünceleriyle ve seviyesizliğiyle başbaşa bırakmak çoğu zaman tercihimdir.. Eleştirilere açık olan 'yan'ımız 'seviyesizlik'le 'eleştiri'yi karıştıranlar için 'yoktur' biline..

Şimdi neler oldu neler geçti son yazımın üzerinden bilmiyorum.. Çok fazla vaktim yok o yüzden az ve öz yazmaya çalışacağım..

İnsanoğlunun hayatta başına sadece bir kere gelen şeyler vardır.. Benim de başıma gelen bu yılın en etkili olayı şöyle; hiç tahmin etmediğim bir zamanda hiç beklemediğim bir adamın karşıma çıkması hayatımı değiştirdi.. Bu değişiklik evlilikle son buldu.. Şimdi günden güne sevgimi büyüten bir adamla evliyim değerli dostlar.. Allah her insana susadığı sevgiyi bulabileceği insanlar versin dilerim ki..  Sanırım çok bekledim fakat beklediğime değdi.. Hayatta en el değmemiş sevgiler yine en el değmemişini hak eder .. Buna her zaman yürekten inanmışımdır.. Allah acıyı çekeni de sabredeni de, günahtan kaçınanı da, mücadele edeni de, koyverip gideni de çoook iyi bilir.. Zulmedenler zulmünün karşılığını beklesin..Allah yapılan bütün ayrıntıları fazlasıyla iyi bilir.. Allah görmüyor sanıp sakladıklarımız var ya işte onlar bizim sonumuz olacak!! Eğer tövbe edersek ayet ve hadislere göre söylendiği gibi ; o zaman durum değişir İnşaallah!..

İş yerinde yaşadığım sorunların en büyük sebebine gelirsek, benim aşırılıklarım olmuştur; iyilikte, mütevazilikte ileri gitmelerim sonra yapılan terbiyesizliklere karşı  öfkemi dizginlediğimi sanıp öcümü başka türlü almam.. Mesela tavırlara karşı mücadele yerine sırtımı dönüp gitmem o insanlara açık ve net ve ağır gelen cevaplar olarak kalmıştır daima ve bu benim hayatta seviyesizliklere karşı verilmiş en son cevabım olmuştur.. Sanırım Allah'ın varlığıyla arkadaş olmak varken kimsenin egosuna izin vermeyeceğim ki yalnızlıktan korkanların yaptığı gibi türlü oyunlara boyun eğmektir bunun diğer adı.. Hür irademi Allah'tan başka tüm iradelerin boyunduruğundan kurtarmak isteyişimin resmi budur...

En baştaki yazılarımı okuyanlara hatırlatmak istediğim bir şey var; demiştim ki hayatımda elbetteki güzel ve mutlu pek çok şey var lakin ben mutluluğu pek fazla yazamam, zamanla bu alışkanlığım değişir mi bilmem..Ama şimdilik yazdığım şeyler hüzün ağırlıklı olacak.. Hem ben birileri okusun diye birşey yazmıyorum..Hiçbir yerde reklamımı yapmıyorum.. Kendimi tanıtmıyorum.. Sosyal sitelerimde arkadaşalarıma 'buyrun' demiyorum.. Bilinmek istemiyorum çünkü.. Çünkü burası benim içimi döktüğüm bir yer olarak kalacak şimdilik..

Ben çocukluğundan beri oldukça yürek burkan hadiseler yaşamış bir insan evladıyım evet.. Onları buraya döksem sanırım koca bir roman olur çıkardı.. Fakat şimdilik imkanım ve gücüm ve yeterli edebi dilim yok.. Gün gelir de belki yazarım..Kitap raflarında bir kitap daha olsa, bir kaç insan okusa, bu insana mutluluk verirdi herhalde..Daha önemlisi şu ki bazı insanlar yazdıkça yaşar.. Ben de onlardan biriyim belki de bilmiyorum.. Yazmak anlatamadığım dertlerime derman olmuyorsa da rahatlatıyor.. Terapi, arkadaş, dost, alışkanlık, hobi belki de daha fazlası..

Diğer yandan pek çok borcun içinde yüzmekteyim.. Tüm maaşım borçlara gitse de eşimin maaşı ikimizi ve küçük sevimli yuvamızı geçindirmeye yetiyor şükürler olsun.. Rabbim aç, açık tüm gariplere sahip çıksın demek istiyorum burada..

Diğer bir yandan yüksek lisansa başlıyorum, iki bölüme başvurdum ikisinden de kabul aldım. İkisine de kayıt yaptırdım. Başlıyorum bitirdiğim gün bambaşka bir gün olsun diliyorum (:

Daha neler geldi ne duygular fırtına olup yerli yersiz, haklı haksız gelip geçtiler.. Lakin dedim ya herşeyi oturup yazmaya zamanım yok... Şimdilik hoşçakalın..







Hiç yorum yok: