Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Mayıs 2014 Cumartesi

Dünyama Bir Bebek Geliyor

Sevgili blogcuk, gel yaklaş! Kulağına fısıldayacağım cümleyi dinle!

Bi bebeğim olacak!! Allah'ın izniyle yaklaşık yedi ay sonra kucağıma alacağım bir bebek.. Evet sevgili blogcuk artık ben de bir anne adayıyım.. İki gün önce bebeğimin kalp atışlarını dinledim ilk kez.. Ne kadar ilginç bir duygu bilemezsin.. Çok mutluyum.. Hamilelik zor ama hayatta  katlanılabilecek en tatlı zorluk bu sanırım :)) Babası, halaları,teyzeleri, annanesi, babannesi, dedesi ve bi sürü bekleyeni var şimdiden.. En çok da ben bekliyorum tabii ki:)) Bana ne kadar benzer nasıl olur çok merak ediyorum.. O doğduktan sonra hayat bir daha eskisi gibi olmayacak.. Belki de yıllardır beklediğim o mucize bu bebektir kim bilir.. Annelik bir lütuf!! Dilerim rabbim isteyen herkese bu lütfu gösterir..

Hiç yorum yok: