Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Ocak 2013 Perşembe

I Walk In Dread...

 I WALK IN DREAD; okuduğum saçma ingilizce kitabı....
Anlamı da yazımla özleşebileceği gibi 'korku içinde yürürüm'

Şu ara elimde bu ingilizce kitabım habire okuyorum ve bilmediğim kelimelerin altını çiziyorum sonra onları beyaz dosya kağıtlarına tek tek yazıp translate google, zargan gibi arkadaşların yardımıyla türkçelerini karşılarına  yazıyorum ve bu böylece sürüp gidiyor... Yarından itibaren mühendislik derslerimi tekrar etmeye ya da göz gezdirmeye başlayacağım efendim çünkü on sekiz ocak'ta  yüksek lisans bilim sınavım/mülakatım  hemen ardından yirmüç ocakta ise bilim sınavını geçmem halinde yabancı dil sınavım var, nasipse olacağını umuyorum inşallah..Neler olacağını bilmiyorum belki de boşa kürek çekiyorum ama en azından elimden geleni yapıyorum..

Diğer taraftan;

Dünyada yığınla olay oluyor biliyorum fakat elimden bir şey gelmeyen konular yüreğimi burkup beni üzüntüden hasta edebiliyor bu yüzden fazla düşünmemeye sadece üzerime düşen hayatımı yaşamam gerektiği gibi yaşamaya çalışıyorum.. Evet diyebilirim ki aklı başında olan herhangi bir insanın  da yazdıklarımdan anlayabileceği gibi endişeliyim, karışığım, bazen mutlu bazen mutsuz ama çoğunlukla üzgünüm.. Hayatımın oluşturamadığım düzeni.. düzensizliği öyle zincirleme bir hal aldı ki yıllardır o zincirlerin pençesindeyim.. Hayat benim gibi ana babadan şanslı doğmayanlar için zincirleme trafik kazası gibi birşey aslında yada daha kötüsü.. Demek istediğim şu ki ana babadan şanslı doğmamışsan yani hayatta pek çok konuda tek başınaysan, sıfırdan başlamışsan... hayatımızın belli bir bölümünde elimizden kaçırdığımız fırsatlar hayatımızın diğer büyük bir bölümüne mal olabiliyormuş..

Ne var biliyor musun dostum..
Dünya beni çok ama çok üzüyor.. Anlayabilir misin bunu.. Anlamak ister misin peki.. Hayır istemezsin....
 Dünya beni çok üzüyor... Her gün ölüyorum.. Üstesinden gelemediğim bir dünyada yaşamak zorunda olmak.. beni her gün öldürüyor... Anlamak ister miydiniz beni....her gün ölen onca insan varken........İstemeziniz.. Unutalım gitsin boşverin.. Onca dert varken.............

Hiç yorum yok: