Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Eylül 2012 Cumartesi

ABLAM DA EVLENDİ!



Ablam da geçtiğimiz haftasonu itibariyle resmen evlenmiş oldu. Tabi biz altı kız kardeşiz deyince hangi ablan diye soran sesler olcak benden iki yaş büyük ablam bu. Benim üç büyüğüm, iki küçüğüm var. Bu kardeşlik durumlarını daha sora hikaye edeyim şimdi konuya devam edeyim. Düğün,dernek, vur patlasın çal oynasındı ama nezih bir ortamdı, deniz kenarı manzara keyfi, yemekli kısaca herşey düzgündü.. Düğünden bir kaç gün önce de kına gecesi oldu. Düğün ve kına gecesi ayrı şehirlerde oldu, değişik oldu yani kınaya gelenler ve düğüne gelenler farklıydı çünkü kimse şehir dışı davete gelmek istemedi (!) Ablam ve eniştem çok güzel ve yakışıklı olmuşlardı en önemlisi çok mutlu oldular. İnşallah bundan böyle de hep mutlu olurlar.. Düğün sonrası balayına gittiler, biz de evimize döndük..

Mesleğimle ilgili iş başvurularına başlamıştım. Annem aradı ve sertifika almak üzere beni İSG (İşçi sağlığı ve iş güvenliği) kursuna göndermeyi, masrafımı karşılamayı teklif etti tabi işe girince ben ona fazlasıyla geri ödeme yapcam inşallah =) Canım canımm canım annemm dedim içimden.. O kadar hatta bu kadar melek bi kadın tanımadım ben ömrümde.. Bakalım bundan sonrası ne olacak.. Umarım hayal kırıklığı olmazsın hayat bana daha fazla..

Uzun süredir yazmıyorum yazamıyorum aslında çünkü bloğumu açmak istemiyorum, bazen aklıma yazacak bi sürü şey geliyor ama o zaman da ya yolda ya da uyumak üzere falan oluyorum ya da hayata küs oluyorum böyle bişeyler işte..

Yazmak istediğim şeyler çok ama şimdi çay demliyoruz kardeşimle,
hangisi mi; en küçük olan, şuan kendisi 19 yaşında ama öyle temiz öyle güzel bi ruhu,kalbi var ki, üstelik su gibi de bir güzelliği var.. O benim herşeyimmm.. İşte herşeyimle çay içip eti puf yicez biz tüm hayatı bi kenara bırakıp kendi hayatımızın içinde =) Afiyet olsun bize, hoşçakalın efenimmm!!!


Hiç yorum yok: