Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Eylül 2010 Pazar

Gördüm ki..

Gördüm ki yıllar beni bazı yollara götürüyor,bazılarından geçirip bazı yol ayrımlarına bırakıyor.Sonra bazen alternatifler tükeniyor ve yürümek zorunda bırakıldığım tek yol kalıyor bana..Kaderi fazla kurcalamak istemiyorum çünkü algılamak zorlaşıyor kimi durumları..Öyle bir sistemler bütünü ki bu çözdükçe dolanan cinsten bazen..Söylemek istediklerim bile hatta bu yüzden kendi içimde kıvrılıp kendime saplanıyor.Ben mutluyum yazmak istiyorum her yere evet mutlu olacak çok şeyim var..Ama düşünecek de pek çok şeyim var..Canımı sıkan durumlar olacakmış hep hayatımda öyle söyleniyor..Kimse tarafından anlaşılmak istemiyorum artık bu da çok eskiden kaldı..Belki yıllar sonra ben ölürüm de birileri hakkımda bişeyler bulur kimileri anlar..Hem birileri anlasa ne yazar ki beni acıtan başka şeyler var..Ama susup kendi içime kıvırlmak istiyorum yine..Yine yalan gerçek karışık ümitlere sarılmak ve bana düşen yollara vurmak istiyorum kendimi..Yaşamam gerekenleri yaşamam gerektiği gibi yaşayıp çekip gitmek gerektiği gibi tüm isteğim..
   Bu bloga yazdığım şeyler aslında yalnız ve hüzünlü zamanlarıma geliyor çoğu zaman çünkü ben yapı olarak hüznü yazmayı seviyorum biraz..Mutluluğu anlatacak pek birşey bulamıyorum belki de hatta mutluluk çabuk geçtiği için yazmaya değer görmüyorum kimbilir..Arada heyecanlarımı yazarım tabi ama mutluluklarımı içimde saklamak daha büyük mutluluk getiriyor bazen de..Değişen dünya ile ve yeryüzü ile ben de değişiyorum her şekilde farkındayım..Yaşadıklarım bile hep farklılaşıyor renginden ton atarak..Bilemiyorum zaman bana ne getirir nasıl değiştirir..Söz veremem bu yüzden hiçbişey için..Bakarsın yakında belki çok sonrasında yazabilirim yada yazmak isteyebilirim herşey hakkında..

Hiç yorum yok: