Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Ağustos 2010 Pazartesi

Hislerimin elinden kurtulamiyorum bazen..

Bugunlerde yazmak istiyorum..Bugunlerde hersey hakkinda yazabilirim..Bugunlerde yeni birsey icat edebilirim..Savaslar kazanabilirim bugunlerde..Barislar kazanabilirim..Yapabilirim de yikabilirim de..Kendime  gelebilirim; kendimden de gecebilirim..Anlayabilirim herseyi fazlasiyla..Ben deyip aci cekiyorum her defasinda..Su benlikten nefret ediyorum fakat ben kendimden bahsedebilmek icin ben demek zorundayim..Anladim ki ben dememek icin benlikten vazgecmek gerekirmis..Herkes beni konusuyor,bana bakiyor..Gorunmeyenler benim icin neler diyorlar kimbilir..Gorunenler benden nefret ediyor..Azi da seviyor gibi Senin kadar olmasada Yuce Rabbim..
Insan olmak zormus..Herkesin istedigi insan olmak kolay..Allahin istedigi zor..Ben basarabilirim bunu..Herseye karsi seni yasayabilir miyim Allahim..Sevgimi Cogalt,destekle ki o sevgiyle demir daglar olsa dlebileyim..
Anlamiyorlar ya, guluyor cogu halime farkindayim..Aldirmazlardayim..Benim bindigim esege binmediler ki anlasinlar..Bosver dedim icimden..Samimiyetim onlara fazla geliyor her defasinda..Hazimsizlik boyundan yukari hepsinde..Gozler donmus..Suratlar pervasiz bir o kadar hayvani duygular icindeler..Niye geldigimiz unutulmus dunyaya..Herkes kendi kitabini yaziyor..Herkes tanri olma derdinde iyilik adina..Vay be diyorum..Ne boyaciymissin sen dunya!!Heyhat insan mi hayvan mi belli degil..Hayvanlardan da ozur diliyorum bunlar baska bisey..Allahim ne kadar sabirlisin sen..Affet cunku istedigin gibi olamadim..Oyle biri olmak isterdim ki..Oyle bi durusum olmaliyid senin icin..Anlamasalar da dinlemeseler de ben neden geldigimi bilip, o sebebe sarilip sana dogru kosmaliydim gunbe gun..Olmadi..Ne zaman baslatacaksin bu savasi..Zaten baslatilmis bi savasin icindeymisim meger..Yarim kalmis bi hikayenin son noktasiyim ben...

Hiç yorum yok: