Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Ağustos 2010 Pazar

Hayat Guzel herseye ragmen..

Secimlerimiz kim olgumuzu belirler; secimlerimiz bizi birbirimizden ayirir..Secimlerimiz bizim anlamlarimizdir..Secimlerimiz yasadiklarimizin resmidir aslinda..Yasadigimiz,buyudugumuz dunyayi anlatir onlar..Tanidiklarimizi,gorduklerimizi,sevdiklerimizi ve sevmediklerimizi..Hersey bi secimle baslar..Iyi ve kotu boyle ortaya cikar..Hayatta ya iyi vardir ya kotu..Iyiye goturen ve kotuye goturen vardir; iyiyi getiren ve kotuyu getiren..Konusmak da susmak da anlayan ve deger verilen hic olmazsa saygi duyulan toplumlarda guzeldir..Kimse butunuyle iyi degildir,butunuyle kotu de olmadigi gibi..Yalniz secimler devreye girer burda da; sectikleri onu kotuye yada iyiye goturur ve o sekle girer yavas yavas..Insanlarin cogu erken yargilamayi sever..Hicbirsey bilmedigi halde herseyi anladigini dusunur icten ice..Yanilabilecegini kesinlikle  dusunmez..Ben bunu cocukken yaptigim hatalardan ogrendim..Mantiklarimizin,bakis acilarimizin farkli oldugunu ve degisebildigini..Ve onyarginin,sinirlenmenin,kiskancligin,kati olmanin ve set cekmenin bilmeden birseyin ne oldugunu hakkiyla; kotu belki de cok kotu sonuclar dogurdugunu gordum..
Suna inandim hep; bir sey olacaksa onu durdurmanin imkani yoktur..Her durum ve sartta olacak olan olur..Iste bu benim kader inancimin bir parcasidir..Insana secimler sunulmus,yol gosterilmistir fakat mevla oyle kurmustur ki bu duzeni; ihtiyarimiz elimizden alinmaz,boylece kim oldugumuz aciga cikar; Hak katinda ve diger katlarda...

Hiç yorum yok: