Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Temmuz 2010 Pazartesi

Günaydın Herşeye Herkese!!....:)

Günaydın bugüne..Bugüne dair ne varsa hepsine günaydın..Bugün sadece bugün olsun..Bugün düne ve geleceğe dair hiçbirşey konuşulmasın.Ben bugün sadece ben olmak istiyorum hergünkinden daha fazla, daha gerçek bir ben..Daha güçlü, daha güzel, daha kararlı, daha pozitif, daha azimli bir ben..Kendime yeni bir ben lazım demiyorum; biraz daha tamamlanmış biraz daha ben olmuş biri olacağım bugün diyorum..İnsan neye nasıl inanırsa öyle olurmuş ya aynen öyle evrene öyle bir sinyal gönderiyorum şuan.Sonrasında gülümseyip evden çıkmak kalsın bana.İçimde kor ateşler yerine yağmur yüklü bulutlarla çıkacağım bugün..Bugün canımı sıkacak hiçbirşey olmayacak..Güneşi bir elime hayallerimi diğerine alıp çıkacağım bugün..Güneşe bakamayan göz gibi hiçbir göze izin yok bugün bende..Herşey olması gerektiği gibi bugün..Bugün sadece ben varım bende..Sadece Simyacıyım bugün..Günahları saymıyorum bugün..Gözlerim ağlamıyor yüreğimden geçenlere..Bugün; sen öyle bir günsün ki tarih olsan da unutulsan da bir hiç olsan da, beni sadece ben yaptığın için seni seviyorum..Hoşgeldin...

Hiç yorum yok: