Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Ağustos 2011 Salı

Bir zaman yolculuğundayız hepimiz..kimi zaman mutlu,kimi zaman küskün ama yine de umutluyuz.. Herkes bişeyler kovalamacada..Kimi yakalıyor hayatı en kıvrak yerinden kimi yakalanıyor bilinmez dertler cinsinden.. Ben de yakalıyorum yakalanıyorum.. Bazen çok mutluyum,kuş gibi cıvıl cıvıl bazense dünyanın yükü omuzlarımdaymışçasına hüzünlüyüm,mutsuzum.. Bu sene ömrümden ömür gitti sanki..Zaman çabuk geçiyor amma geçerken de götürüp geçiyor.. Anlatılacak şeyler çok da sözler yok.. Şu herşeyi dalgaya alan daima suyun yada yağın üstünde olan insanlara özeniyorum çoğu kez.. Ben bi dalgıç gibi denizin dibindeyim hep..İnci mi ararım ne ararım bilinmez.. Aramayı biliyor muyum yoksa bulduğumla ikna olup yetiniyor muyum o da meçhul.. Herkes gibi insanım nihayetinde.. İnsanoğlu zor insan olmak zor  güzel olduğu kadar vesselam..

Hiç yorum yok: