Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Temmuz 2011 Cuma

bir parça düşünce düşündüm ve düştüm..

Bazı geceler uykuya dalarken ilham perileri mi yoksa delilik esintileri mi bilmem bişeyler fısıldıyolar gelip,yazayım diyorum sonra sabaha kalsın diyorum ve unutuyorum incilerimi.. Bazense öyle boş boş bakıp hiçbirşey yapmadan tek kelime konuşmadan günleri aşındırdığım olabiliyor..Hatta kardeşlerimle konuşmak zorunda kalmasam yada dış dünyayla mecburi muhabbetlere mecbur olmasam bir dirhem dudaklarımı kıpırdatma isteği duymuyorum son zamanlarda.. Anlatacak hiçbişeyim yok.. Öylesine karmaşık ve bi o kadar da sadeyim aslında.. İnsanların baktığında hep gizemli bi taraflarımı görmelerine ve meraklı gözlerle ardından çözemeyince nefrete,kıskançlığa yada kibirle görmezlikten gelmelerine hatta kimilerinin de ısrarla bana yaklaşıp beni bikça sözle nakavtlamış hissedip kendilerini rahatlatmalarına alıştım artık bunlar acı vermiyor.. Biliyorum artık , tarihlerde bu hep böyle olmuştur.. Birileri hep farklı daha daha farklı olmuş ve hem fikren hem fiilen yalnızlığa mahkum olmuşlardır..Kimilerine ilahi lütuflar verilip tek başına dünya çapında başarılar kazanıp halkın sevgilisi olmak bahşedilmiş kimileriyse ancak mahşer günü hesabını sorabileceği ve herkesin herşeyi öğreneceği o güne kadar susması gerektiğinin bilinciyle, kaderin farklı bi hikmetiyle belki bilinmeden sır olmuştur..
Şimdi soruyorum kendime , sen kimsin Sim diyorum..Sen mi seçtin böyle olmayı yoksa sahiden seçildin mi..Yıllardır aldığım işaretlerin gerek rüyada gerekse gerçek hayatta benim saçmalıklarım olup olmayabileceğini,ihtimalleri,olasılıkları düşünüyorum..Neyi ne kadar hakettiğimi sorguluyorum..Doğrusu okyanuslar kadar gözyaşından başka sunacak bişeyim yok benim Allah'ım sana.. Bir avuç topraktan başka bişey değilim ben.. Diğer insanların hallerine bakıp çoğu kez nefret ediyorum bazı zamanlarda dua edip üzülüyorum..Gafletlere,körlüklere ve sahip olduğumuz hiçbişey olmadığı halde insanların egosuna,herkesteki dünya hırsına dayanamıyorum.. Kendileri gibi olamayacağım yapamayacağım ve canım son nefesini verene kadar bildiğim yoldan şaşmayacağım andolsun.. Eğer Sen arkamda olursan Rabbim, Ferhat olup demir dağları deleceğim sonra o dağların zirvesine senin bayrağını dikeceğim..Sadece senin için ve içimde yanan o ateşi senin aşkına ulaştırmak için..Başka da yapacak bişeyim yok ki beni tatmin etsin ve ben işte herşey bu diyeyim..Ama hayır diyemiyorum ; hiçbirşey bana bugüne kadar Allahtan yani Yüce Rabbimden daha cazip gelmedi..Başkaları Hayır yanılıyorsun diyorlarsa şayet buyursunlar,onları hayırlarıyla başbaşa bırakıyorum..Çünkü benim İçimde beni yakan büyük bi ateş var..O ateş ki beni delice yakıyor,dilerim Allah'tan beni O'ndan Ayırmaya kalkan ,yollarıma dikenler,taşlar koymaya çalışanları da yaksın.. Rabbim bir gün yanına gelme vaktim geldiğinde,sana yaraşır bi surette ve halette huzuruna çıkıp o sonsuz hasrete kavuşabilmem için beni bu dünyada tamamla ve bana gereken azmi ve gerekecekse yine sabrı,afiyeti ver.. Amin...

Hiç yorum yok: