Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Ağustos 2010 Pazartesi

Sessiz kalamiyorum..

Cenemi tutamiyorum..Sesimi icime gomemiyorum..Bi tavir cumlesinde..Yeter artik diyor icimdeki bastirilan roman..Basla diyor anlatmaya bildiklerini..Birak senin sesinde karissin iclerine..Bir bakiyorum benimki karismamis; yag gibi ustte duruyor..Hay Allah..Peki benim cumlemin nesi var ki..Ben de insanim netice de..Biraz agzim burnum farkli,algim farkli diye beni asacaklar ellerinden gelse..Oysa asilacak bisey de yapmiyorum..Diyorlar ki hepimizin istedigi iyilikmis..Soyleyin bana kani kanla mi yurlar....Ben karanliksam eger beni yok etmek icin isigin idam sehpasi mi senin kardesim..Kardesi kardese dusman ettiler..Millet bolunuyor gunden gune..Birileri gercekleri ortbas etmekle mesgul bi haylidir..Ben derim benim ki dogru o der sen aptalsin gercegi goremiyorsun..Baslar bi savas arada..Kani kanla yumaya calisiriz vesselam..Hayat!!!! Kici kirik bi sandalye gibisin..Oturan dusuyor..

Hiç yorum yok: