Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Temmuz 2010 Salı

Öğrencilik hiç bitmiyor:(

Aslında en kolay şey öğrenci olmak derler ama ben haddinden fazla süren şeylerin bir süre sonra sıkıntı getirmeye başladığını bizzat yaşadım.Gözlemlerim sonucu etrafımdaki herkesin aynı haller içinde olduğunu gördüm.Yaz okulundan iki ders aldım bu yaz..Erken kalkmak,ödevler ve projeler için çalışmak,kontorllü davranmak, bu yaz sıcağına bir de stresin eklenmesi tahammülü zorlaştırıyor.Normalde erken kalkmayı çok seviyorum oysa ki ama gitmek istemediğim yada yapmak istemediğim şeyler için uyanmak istemiyorum artık..Sabır taşım çatlamaya başladı sanırım..Üstelik son yıllarda fazlasıyla yorgun düşüyorum bu koşturmacalardan..İstanbul: trafik,stres ve yorgunluktan ibaret oluyor çoğu zaman..Tabii yorgunluklarımı atmanın yollarını buldum artık..Okul çıkışları bazen arkadaşlarımla buluşup Beyoğlu,Beşiktaş,Eminönü ve akılmıza gelen yerlere gezintiye çıkıyoruz.Bazen ailemle bişeyler yapmak bazen akşamüstleri yaptığım yürüyüşler bir de hava hafif yağmurluysa el değmemiş keyifler sunuyor bana..Elime çayımı yada kahvemi alıp oturup kitabımı okumak,uzanıp dinlenmek..Sanırım şehrin griliğinden kurtulmak için güzel nedenler buluyorum kendime..Bir de Beylerbeyi sahiline inmek vazgeçilmezlerim arasında oldu son yıllarda..Yürümek,doğayı hissetmek bana huzur veren şeyler..Yaşamak zor bu şehirde ama yine de insan mutlu olmayı bilmeli bir zaman sonra yoksa hayat akıp gidiyor avuçlarımızdan..

Hiç yorum yok: